Технічна інвентаризація, технагляд, техобстеження,
реєстрація права власності, експертна оцінка,
дозвільні документи на будівництво,
комплексне обслуговування підприємств.

м.Київ, бул. Л.Українки, 26А, Печерська
+38(050)7420430 +38(097)1918808
м.Київ, вул. О.Кошиця, 4, Харківська
+38(050)7420430 +38(097)1918808
btiadvokat@gmail.com

Майбутні фахівці для ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ІНЖЕНЕРНИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР»

Сьогодні ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ІНЖЕНЕРНИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР» – це компанія, яка динамічно розвивається під керівництвом талановитого інженера з інвентаризації нерухомого майна, та експерта з обстеження будівель і споруд Ананьєва Євгена Олександровича, який впроваджує інноваційні програми і технології в усі будівельні процеси. І саме у нього ми сьогодні дізнавалися: що чекає на фахівців з технічного обстеження будівель та споруд та інших членів команди у самій компанії в найближчому майбутньому.

 Посада керівника є надзвичайно складною та відповідальною. Зрозуміло що справжнім керівником має бути людина-лідер. Лідер, який зможе організувати людей, та вести їх за собою. Лідер, якому ці люди будуть вірити, та розділяти з ним його погляди та принципи… Розкажіть нам про Ваш досвід, чи дійсно всі ці якості мають бути притаманні керівнику?!

– Я завжди дію прямо. Я впевнений в своїх ділових якостях та в діловій хватці. У мене є талант до підприємництва та, як кажуть, «шосте чуття», і це чуття досить часто підказує мені правильні рішення в тих, чи інших питаннях. Тільки великі вимоги до себе, а також віра в людей, можуть показати найвищий результат. Я не зміг би бути лідером, якщо не був би готовим брати на себе відповідальність за рішення прийняті мною, та моєю командою.

 Розкажіть, будь ласка, у чому саме «родзинка» вашої компанії?

– У 2015 році правонаступником ТОВ «Український інженерно-технічний центр», засноване в 2009 р., стає ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ІНЖЕНЕРНИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР», яке значно розширило сферу надання послуг зі збільшенням штату співробітників.

За період діяльності ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ІНЖЕНЕРНИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР» зарекомендувало себе як досвідчена компанія, яка відрізняється професіоналізмом і якістю виконуваних робіт, про що свідчить співпраця з великими державними і приватними підприємствами, установами, організаціями.

Пріоритети нашої компанії – це насамперед висока якість наданих послуг, це досвідченні  фахівці у нашій команді, це задоволені клієнти, які неодноразово звертаються до нас для вирішення питань будь-якої складності.

 А що саме сприяло такому швидкому та глобальному розвитку Вашого підприємства?

Так склалося, що зазвичай людина, або компанія, починають займатися своїм розвитком – коли виникають складнощі або, коли виникає криза. Так сталося і з ТОВ «УІТЦ». В той непростий період становлення було багато питань та непорозумінь, які стосувалися не тільки нас, а і всієї нашої країни… Але дійсно, саме в такі моменти з’являється мотивація та стимул розвиватися, та йти вперед, попри все! Саме так і здійснився, на мою думку, один із найзначущих проривів в нашій компанії.

– Компанія росте та розвивається, а отже потрібні нові люди. Які саме?

– Я завжди радий бачити в нашій команді однодумців, молодих фахівців, які не бояться працювати та навчатися новому, бо кожен новий об’єкт, в нашій роботі, це новий досвід!

Звісно, я, як керівник, прагну до того, щоб зібрати в ТОВ «УІТЦ» фахівців та експертів різної галузевої спрямованості задля того, щоб ми могли надати «ПОВНИЙ КОМПЛЕКС ПОСЛУГ» для наших клієнтів.

Основними напрямками діяльності нашого підприємства є експертне  обстеження будівель та споруд, та послуги з технічної інвентаризації нерухомого майна, відповідно саме ці напрямки нашої діяльності найбільш потребують досвідчених фахівців та експертів.

– А які ще є кандидати в Вашу команду?

– Це лідери, економісти та бухгалтера, юристи, менеджери, керівники відділів та напрямків, отже разом з тим як росте і розвивається наша компанія – все більше і більше виникає потреба не тільки в експертах та технічних працівниках, а і в тих, хто забезпечить роботу всього офісу, тих, хто зможе правильно скоординувати роботи відділів… Наведу приклад: такі документи як технічний паспорт, або звіт про проведення технічного обстеження, які ми виготовляємо, а інколи таких звітів, чи паспортів, буває і не один десяток в день, то звісно всі ці документи повинні пройти ретельну перевірку та контроль всіма відділами нашого підприємства, і тільки потім потрапити в руки до нашого клієнта.

Можу сказати так: ми стрімко розвиваємося в багатьох напрямках, і також стрімко росте наша команда!

– Які якості притаманні вашим успішним кандидатам?

– Відповідальність, активність, системність, вміння працювати в команді. Готовність до викликів – тобто робити постійно те, що раніше не робив. Прагнення постійно навчатися новому та підвищувати свою кваліфікацію. Орієнтація як на результат, так і на процес.

– А чи супроводжуються високі вимоги високою зарплатою?

– Так, по-перше, в нашій компанії працівники отримують не тільки зарплату, а і винагороду, це все залежить від виконаної роботи. По-друге, ми надаємо можливість навчання, участі в програмах розвитку, і компанія сплачує вартість курсів чи тренінгів з підвищення кваліфікації, які є ОБОВ’ЯЗКОВИМИ в нашій роботі.

В минулому році в нашій компанії з’явився автомобіль, тому з того моменту поїхати, наприклад, на якийсь далекий об’єкт з габаритними приладами та інструментами на обстеження не є проблемою… У кожного є комплект зимового та літнього одягу для робіт на об’єктах… Ми дбаємо про комфорт роботи нашої команди! Та думаю досить важливо те, що наш офіс розташований в центрі міста, так би мовити в «бізнес-центрі» Києва, всі наші працівники мають місця, повністю облаштовані оргтехнікою, для роботи. Також ми покриваємо частину витрат наших працівників на «обіди».

Кожен з нашої команди – це частина, так би мовити, нашої «робочої» родини. Ми прагнемо створити такі умови для роботи в офісі, щоб члени нашої команди почували себе як вдома.

 

– Чи бувають випадки, коли кандидати не проходять до Вашої команди, або не затримуються на довго?

– Звісно, це людський фактор. В минулому році для нас це було найпоширенішою проблемою. Хтось не витримав темпу та напруги, хтось опинився не досить кваліфікованим спеціалістом, у когось не склались відносини з колективом, є багато різних причин… Зазвичай потрібно не більше одного місяця, щоб зрозуміти нам та майбутньому кандидату – чи складуться наші робочі відносини.

Отже, всіх бажаючих – запрошуємо до плідної співпраці в НАШУ команду!

*ПРИМІТКА: ця стаття була написана у 2019 році, коли Ананьєв Євген Олександрович був директором ТОВ УІТЦ а також головним експертом на підприємстві.

Напишіть нам