btiadvokat@gmail.com
З 01.01.2016 р. міністерство юстиції внесло ряд змін і нововведень для власників нерухомості в Україні. Перше-це скасування видачі свідоцтв про право власності. Так, з одного боку власник нерухомості економить час і гроші (немає подачі заяви в реєстраційну службу, не оплачується робота по підготовці та видачі свідоцтва). З іншого-офіційний документ на фірмовому захищеному бланку викликає більшу довіру і впевненість. На сьогоднішній день власник реєструє пакет документів і отримує інформаційну довідку без печатки та підпису.
Нагадуємо, що свідоцтво про право власності на нерухоме майно оформляли державні реєстратори після нового будівництва або реконструкції об’єкта нерухомості. Наприклад для отримання свідоцтва про право власності на житловий або садовий будинок, який зведений на приватизованій земельній ділянці, потрібно було отримати декларацію про готовність об’єкта, технічний паспорт БТІ та присвоєну поштову адресу. На підставі цих документів видавали свідоцтво. Так само було і з власниками квартир, які брали участь в інвестиції на будівництво багатоквартирних будинків.
У даний момент прийшли до висновку, що свідоцтво, як офіційний документ, важливе для власників нерухомості. Його зможе отримати кожен бажаючий звернувшись до державного реєстратора ( не до нотаріуса).
Наше підприємство допоможе Вам зібрати всі необхідні документи та візьме на себе всі клопоти, пов’язані з отриманням свідоцтва.