Якщо Ви закінчили будівництво і Вам необхідно ввести об’єкт в експлуатацію, або ж Ви розділили майно і тепер не знаєте, який наступний етап оформлення документів, Вам на допомогу прийде наше юридичне підприємство. Ми готові надати допомогу і повний супровід в будь-яких питаннях, що стосуються нерухомого майна. Однією з ситуацій, з якою недосвідченому і не підкованому юридично людині буде дуже непросто впоратися, є присвоєння поштової адреси.
У яких випадках здійснюється присвоєння адреси
Відповідно до встановленого законодавством, кожен об’єкт нерухомого майна, що знаходиться в межах конкретного населеного пункту, обов’язково повинен мати свій номер. Контроль над наділенням індивідуального номера здійснює орган адресного реєстру, який діє в кожному місті та селі.
Після закінчення будови, як відомо, кожному об’єкту присвоюється номер, який буде закріплений за ним назавжди. Трапляються ситуації, при яких потрібно змінити функціональне призначення збудованого об’єкта або ж необхідний розділ і виділення частки нерухомого майна одному із суб’єктів спільного володіння, потрібна резервація об’єкта. У випадках, якщо нерухомість була реставрована, резервація не потрібна, але потрібно підтвердження того, що функціональне призначення об’єкта не змінювалося, тобто не переводилося з житлового в нежитловий фонд і навпаки.
Для того щоб співробітники нашого юридичного підприємства негайно приступили до роботи з присвоєння поштової адреси Вашому нерухомому майну, Вам потрібно надати пакет наступних документів:
- заяву про присвоєння номера та адреси на об’єкт нерухомості, власність яка закріплена за Вами на ім’я виконавчого органу в даному місті;
- документ на право володіння майном;
- якщо будова реконструювалося або ще не було здана в експлуатацію – дозвіл на будівельні роботи;
- технічний паспорт споруди.
Чому варто звертатися до фахівців
Після того, як всі вищеперелічені документи будуть на руках у наших працівників, ми приступимо до виконання завдань. Вам при цьому не потрібно замовляти ніяких додаткових послуг та документів у інших підрядників – всі турботи наше підприємство бере на себе. Ви істотно економите свій час і нерви, адже вся паперова тяганина буде здійснюватися нашими фахівцями. Досвідчені юристи будуть від початку і до закінчення угоди представляти і відстоювати ваші інтереси в різних інстанціях.
Перш ніж приступити до операції, ми обговорюємо з усіма клієнтами терміни і вартість надаваних послуг, а вже після цього підписуємо договір. Ви також можете скористатися можливістю безкоштовної консультації в телефонному режимі. Всі угоди подібного типу не вимагають багато часу, так як у нас працюють кваліфіковані та досвідчені фахівці, які вже вміють швидко вирішувати самі заплутані ситуації з нерухомістю.
Максимальний термін виконання заявки замовника на надання індивідуального номера та адреси становить 5 робочих днів. На свої послуги ми намагаємося встановлювати прийнятні розцінки.Кінцева ціна наших послуг безпосередньо залежить від обсягу роботи, виконаної нашими співробітниками, тобто в кожному окремому випадку ціна буде оголошена індивідуально.