btiadvokat@gmail.com
Критерії перекладу нежитлового нерухомого майна в житловий фонд
Головними критеріями перекладу є:
- санітарно-гігієнічні норми, які обов’язково повинні бути дотримані;
- пожежна безпека повинна бути налагоджена;
- несучі конструкції не повинні бути пошкоджені і відповідати експлуатаційного стану, тобто не представляти небезпеки для мешканців;
- всі комунікації повинні бути підведені і підключені.
Крім дотримання цих правил, які, напевно, майбутні мешканці і так розуміють, потрібно величезна кількість паперової роботи.
Документи, які потрібні при перекладі
Отже, для того щоб здійснити процедуру переведення об’єкта нерухомості з нежитлового фонду в житловий фонд, вам потрібно зібрати такі документи:
- заяву до Держархбудінспекції;
- завірену копію права власності на нерухомість;
- копію технічного паспорта;
- технічний висновок про можливість переведення, узгоджене в МНС, СЕС, і новий проект;
- довідку житлово-експлуатаційних органів про те, що будинок або квартира вільна фактично і юридично.
Після подачі всіх цих документів засідатиме спеціально зібрана комісія і перевіряти всі зазначені вами у декларації дані на справжність. Якщо ви все оформили правильно, вам буде видано дозвіл, на підставі якого потім оформиться новий техпаспорт і право власності вже на житлове приміщення.
Кваліфіковані працівники зроблять все на вищому рівні
Ні в якому разі не можна самостійно переобладнувати нежитлові приміщення – це не тільки небезпечно для вашого життя, але і карається законом. Набагато розумніше спочатку оформити всі документи, а вже потім з дозволом на руках починати будівельні роботи. Для того щоб не нарватися на штрафні санкції, настійно рекомендується звернутися до професійних юристів. Наше підприємство готове надати вам повний юридичний супровід в перекладі нерухомості з одного фонду в інший. Ми вже не перший рік займаємося операціями з нерухомим майном, за цей час встигли зібрати команду висококваліфікованих співробітників. Наші працівники дуже добре знайомі з подібними операціями на власному досвіді і тому вміють вирішувати і самі заплутані ситуації.
Ми тісно співпрацюємо з державними установами, що дозволяє набагато швидше вирішувати питання перекладу. У той час як в звичному порядку така процедура може затягнутися на півроку, ми здійснимо її за місяць. Всю паперову тяганину, починаючи від збору документів і закінчуючи оформленням права власності, ми візьмемо на себе. Юристи швидко оформлять довіреність і від вашого обличчя вирішать всі проблеми з паперами.
Розумні розцінки на послуги
Вартість наших послуг визначається індивідуально в кожному конкретному випадку. Ціна залежить від складності ситуації та обсягу робіт, виконаного нашими співробітниками. У будь-якому випадку ми пропонуємо якісні послуги за розумно продуману ціну, доступну для кожного. Компетентність нашої фірми підтверджують безліч ліцензій і сертифікатів, а також позитивні відгуки від клієнтів, що встигли оцінити рівень нашого сервісу. Ви гарантовано залишитеся задоволені, що вибрали саме нас для операцій з вашою нерухомістю, адже ми створюємо максимально вигідні умови для співпраці. Зателефонувавши до нас і підписавши договір, ви повністю знімаєте зі своїх плечей всі турботи, переживання і витрату часу на оформлення паперів.