Під оцінку в матеріальній формі підпадають об’єкти нерухомого майна: будинки, квартири, дачі, споруди господарського призначення і земельні ділянки.
У більшості випадків матеріальна оцінка вимагається у випадку угоди купівлі-продажу, при проведенні операції внесення майна під заставу, а також у ситуації оренди державного та комунального майна. Матеріальна оцінка проводиться за згодою обох сторін учасників угод з майном, за бажанням або вимозі одного боку, а також на вимогу суду у спірних питаннях. Щоб провести оцінку майна, дуже важливо мати такі документи:
- документ, який свідчить про ваше право власності на конкретний об’єкт нерухомого майна;
- проектна документація;
- техпаспорт або виписка з нього, довідка БТІ план приміщення;
- договір оренди, розрахункова кошторис оренди майна на 1 рік;
- чіткі межі й план володіння;
- документи, які обтяжують або обмежують користування об’єктом нерухомого майна (якщо такі є – об’єкт в заставі, кредиті або обкладений податками);
Вищевказаний перелік потрібних документів може бути скоректований фахівцями після більш детального знайомства з об’єктом матеріальної оцінки. Може знадобитися додаткова інформація. Всі документи надаються експертам у вигляді завірених нотаріальних копій з печатками та підписами посадових осіб.
Якщо у вас є повний звіт за оцінкою нерухомого майна, ви можете захистити свої права в судах, повністю відшкодувати матеріальний збиток, отримати кредит на вигідних умовах, укладати угоди купівлі-продажу, а також повністю мінімізувати ризики при інвестиціях в бізнес.