Технічна інвентаризація, технагляд, техобстеження,
реєстрація права власності, експертна оцінка,
дозвільні документи на будівництво,
комплексне обслуговування підприємств.

м.Київ, бул. Л.Українки, 26А, Печерська
+38(050)7420430 +38(097)1918808
м.Київ, вул. О.Кошиця, 4, Харківська
+38(050)7420430 +38(097)1918808
btiadvokat@gmail.com

Техпаспорт на будинок

Будь-яка споруда повинна бути узаконена за допомогою проведення інвентаризації, а також отримання на неї техпаспорта. Техпаспорт на будинок виготовляється за результатами проведення інвентаризації цього об’єкта і в якому містяться відомості про всі технічні характеристики будинку.

У паспорті обов’язково відображається кількість поверхів будинку, законність його зведення, площа будинку в цілому та окремих його кімнат, рік побудови, наявність комунікацій, детальний план будинку в масштабі, загальні відомості про конструкції будинку, про відповідність його санітарно-гігієнічним нормам.

Навіщо потрібен техпаспорт на будинок?

До переліку правовстановлюючих документів технічний паспорт не належить. Однак це не позбавляє власника будинку обов’язку його оформити і вчасно вносити в документ коригування відповідно до змін, які він проводить в будинку. Робиться техпаспорт за заявою замовника. У цьому документі відображено фактичні стан нерухомого об’єкта.

Проведення інвентаризації – найважливіший етап на шляху до отримання технічного паспорта. Під інвентаризацією розуміється проведення замірів і досліджень досвідченими фахівцями, які мають сертифікат на виконання даних робіт. Якщо власник збирається продати будинок, розділити його на частини між різними власниками (виділити частку), а також оформити спадщину, провести в будинку перепланування, то без проведення інвентаризації та подальшого оформлення техпаспорта просто не обійтися.

Технічний паспорт БТІ на новий багатоквартирний будинок повинен бути оформлений на вимогу забудовника до здачі об’єкта в експлуатацію. Без цього документа будинок просто неможливо використовувати за призначенням, адже таким чином будуть порушені встановлені законодавством норми. Далі вже буде проводитися інвентаризація кожної окремої квартири в будинку, у якої також є свій паспорт, на замовлення власника даного житла.

Як оформити техпаспорт на будинок?

Раніше оформленням технічних паспортів на всі нерухомі об’єкти займалися комунальні БТІ. Починаючи з січня 2013 року надавати послуги інвентаризації та оформлення паспортів технічного стану об’єктів житлової та нежитлової нерухомості можуть компанії, співробітники якої мають відповідні сертифікати.

Щоб оформити техпаспорт на будинок , потрібно звернутися в таку компанію із заявою в письмовому вигляді і пакетом документів, серед яких:

  • правовстановлюючі документи (договір купівлі-продажу, свідоцтво, дарча, документи по приватизації і т.д.);
  • документи, що посвідчують особу особи, яка подає заяву (його паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного номера);
  • проект будинку і техпаспорт на нього (якщо такі є у заявника);
  • правовстановлюючі документи на землю, на якій будинок побудований (за наявності).

Цей перелік документів не вичерпний, тому фахівці для проведення інвентаризації та видачі техпаспорта на будинок можуть зажадати також іншу документацію. Далі проводиться інвентаризація будинку, тобто фахівці роблять виміри і заповнюють карту техпаспорта відповідно до встановленого зразка. Оформлений за всіма правилами паспорт видається заявникові.

Щоб якомога швидше і з максимальною економією коштів оформити технічний паспорт на будинок, звертайтеся до фахівців нашої компанії.

Напишіть нам